Sales Competition as Education Method – The Case of the European Sales Engineering Team Competition - CNRS - Centre national de la recherche scientifique Accéder directement au contenu
Chapitre D'ouvrage Année : 2019

Sales Competition as Education Method – The Case of the European Sales Engineering Team Competition

La compétition commerciale comme méthode d'éducation - Le cas de la compétition européenne pour équipes d'ingénieurs d'affaires

Timo Holopainen
  • Fonction : Auteur
Mikael Tómasson
  • Fonction : Auteur
Marion Murzin
  • Fonction : Auteur
Maha Ben-Amor
  • Fonction : Auteur

Domaines

Education
Fichier non déposé

Dates et versions

hal-03714031 , version 1 (05-07-2022)

Identifiants

Citer

Timo Holopainen, Thomas Röhr, Mikael Tómasson, Marion Murzin, Maha Ben-Amor. Sales Competition as Education Method – The Case of the European Sales Engineering Team Competition. Advances in Human Factors, Business Management and Society, 783, Springer International Publishing, pp.64-75, 2019, Advances in Intelligent Systems and Computing, ⟨10.1007/978-3-319-94709-9_7⟩. ⟨hal-03714031⟩

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