How Preschoolers Associate Power with Gender in Male-Female Interactions: A Cross-Cultural Investigation - CNRS - Centre national de la recherche scientifique Accéder directement au contenu
Article Dans Une Revue Sex Roles Année : 2020

How Preschoolers Associate Power with Gender in Male-Female Interactions: A Cross-Cultural Investigation

Domaines

Linguistique
Fichier principal
Vignette du fichier
power_gender_2019.pdf (734.14 Ko) Télécharger le fichier
Origine : Publication financée par une institution

Dates et versions

hal-03039222 , version 1 (09-12-2020)

Identifiants

Citer

Rawan Charafeddine, Imac Maria Zambrana, Benoit Triniol, Hugo Mercier, Fabrice Clément, et al.. How Preschoolers Associate Power with Gender in Male-Female Interactions: A Cross-Cultural Investigation. Sex Roles, 2020, 83 (7-8), pp.453 - 473. ⟨10.1007/s11199-019-01116-x⟩. ⟨hal-03039222⟩
40 Consultations
323 Téléchargements

Altmetric

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More