Loading...
Last submissions
-
-
Aliénor Golvet, Louise Goupil, Pierre Saint-Germier, Benjamin Matuszewski, Gérard Assayag, et al.. With, against, or without? Familiarity and co-presence increase interactional dissensus and relational plasticity in freely improvising duos. Psychology of Aesthetics, Creativity, and the Arts, 2023. ⟨hal-03957455⟩
-
-
D. Bedoya, P. Arias, L. Rachman, M. Liuni, Clément Canonne, et al.. Even violins can cry: specifically vocal emotional behaviours also drive the perception of emotions in non-vocal music. Philosophical Transactions of the Royal Society B: Biological Sciences, 2021, 376 (1840), pp.20200396. ⟨10.1098/rstb.2020.0396⟩. ⟨hal-03936366⟩
-
-
-
François-Xavier Féron. ‘There is beauty in ruins, and hope in destruction’ : Fallings pour shō (et u), alto et violoncelle de Daryl Jamieson. Circuit : musiques contemporaines, 2022, L’orgue à bouche entre Extrême-Orient et Occident. L’invention d’un répertoire contemporain, 32 (1), pp.97-110. ⟨10.7202/1088788ar⟩. ⟨halshs-03507709⟩
-
François-Xavier Féron, Lin-Ni Liao. Introduction. L’orgue à bouche, un instrument ancestral sous le prisme de l’interdisciplinarité scientifique. Circuit : musiques contemporaines, 2022, L’orgue à bouche entre Extrême-Orient et Occident: L’invention d’un répertoire contemporain, 32 (1), pp.9-16. ⟨halshs-03918209⟩
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-